Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.09.2019, 17:04         ДНЗ №2


Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [11]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Відкрите заняття з хореографії (гурток "Дрібушечки",керівник Ножка л.І.)
30.03.2014, 20:07

Тема: Хореографічна діяльність у дошкільному навчальному закладі  – як важливий  аспект у вихованні духовно та емоційно - розвиненої особистості дошкільника

План

1. Теоретична частина.

1.1.Актуальність організації проведення хореографічного гуртка у дошкільному навчальному закладі.

1.2.Психофізіологічні особливості дітей дошкільного віку і їх врахування в хореографічній роботі.

1.3. Методичні рекомендації щодо побудови та проведення  хореографічних занять у дошкільному навчальному закладі.

2. Практична частина.

 Показ заняття хореографічного гуртка «Дрібушечки» на тему: « Терспсіхорі ми звітуєм, класно й весело танцюєм».   Л.І.Ножка, музичний керівник ДНЗ№2


 

  Програмові завдання: вправляти дітей у хореографічній майстерності; учити дітей передавати в рухах настрій музики, розрізняти ритмічні малюнки; емоційно й виразно виконувати танцювальні рухи; закріпити з дітьми основі фігури українських народних танців, танцювальні па вальсу та свінгових танців. Розвивати у дітей творчі здібності засобами музично- танцювальної діяльності; формувати у дітей стійкий інтерес до мистецтва завдяки інтеграції музики та хореографії; сприяти виявленню в дітей виконавського артистизму, бажання відтворювати власні емоційні враження в рухах.

План заняття

І.Основи музичного руху.

1. Фігурне марширування.

Музичний супровід до вправи – марш, розмір 2/4.

Діти послідовно виконують такі рухи:

  • Марширують по колу
  • Перешиковуються
  • Рухаються підскоками
  • Галоп
  • Перешиковуються четвірками
  • Виконують уклін.

ІІ. Вправи на середині зали.

1.Вправа для голови та плечей.

  • Музичний супровід до вправи - фрагмент п’єси у розмірі 2/4. Вихідне положення – ноги в 6 позиції
  • Повертають голову праворуч – прямо
  • Повертають голову ліворуч – прямо
  • Нахиляють голову вперед – прямо
  • Нахиляють голову назад-прямо
  • Піднімають праве плече, опускають
  • Піднімають ліве плече, опускають
  • Піднімають обидва плеча, опускають
  • Виконують колові рухи обома плечима вперед
  • Виконують колові рухи обома плечима назад.
  1. Вправа для рук.
  • Музичний супровід до вправи, фрагмент п’єси у розмірі 2/4 . Вихідне положення ноги в 1 позиції, руки внизу
  • Колові рухи кистями рук вперед
  • Колові рухи кистями рук назад
  • Стискають пальці в кулачки
  • Згинають руки в ліктях, виконують колові рухи
  • Складають пальці в « замок», малюють перед собою в повітрі «8»

ІІІ. Елементи класичного та народного танцю.

1.Комбінація demi   та  grand plié .

- Музичний супровід до вправи – п’єса у розмірі ¾

  • Вихідне положення  -ноги в 1 позиції, руки на поясі

2.Виконання dattement tendu в народному характері по 6 позиції.

-  Музичний супровід до вправи -  п’єса в українському народному характері, розмір 2/4

- вихідне  положення – ноги в 6 позиції

3. Українська комбінація.

- Музичний супровід до вправи – п’єса у розмірі 2/4

- вихідне положення – ноги в 6 позиції, руки на поясі

- плескають перед собою

- розводять руки в сторони, водночас притупуючи правою ногою

- повторюють рухи 1 – 2 тактів, у 4- му такті притупують лівою ногою

- дівчатка складають перед собою руки «кошиком» і виконують рух «пружинка» по 6позиції, нахиляють корпус то ліворуч, то праворуч.

Водночас хлопчики у 5-6 тактах виставляють праву ногу на каблук, злегка нахиляючи корпус праворуч, повертають ногу у вихідне положення, те саме з лівої ноги.

 Дівчатка плескають перед собою, а хлопчики виконують «присядку» по 1 позиції.

   4.Пластичні етюди.

-  Музичний супровід – п’єса у розмірі 2/4.

- вихідне положення – сидячи на ковбику.

5.Сюрпризний момент - прихід королеви танцю Терпсіхори.

ІV. Постановочна та репетиційна робота.

  1. Розучування з дітьми 3-ої та 4 – ої фігури танцю «Зіронька».
  2. Повторення з дітьми вивчених танців.

V. Завершення заняття.

Самостійна побудова дітей в шеренгу на середині зали.

Підведення підсумків.

Виконання уклону.



 



 

Категорія: Мої файли | Додав: Metodist
Переглядів: 1722 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Для слабкозорих
Форма входу
Пошук
Час сайта
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz