Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 16.08.2018, 22:14         ДНЗ №2


Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [11]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Передовий педагогічний досвід роботи вихователя Левандовської С.Б.
05.01.2017, 08:42

«ВИХОВУЄМО РАЗОМ» СПІВПРАЦЯ СІМ’Ї ТА  ПЕДАГОГА У ВИХОВАННІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Вступ

Співпраця з родиною – запорука

 успіху у вихованні

дітей-дошкільнят

    У методичній розробці  висвітлено зміст, форми організації роботи з родиною в умовах дошкільного навчального закладу,           У роботі  подані різні форми, що зближують педагога і батьків, наближають сім'ю до дошкільного закладу, що допомагають  у реалізації спільних педагогічних завдань виховного впливу на дитину. Педагогом подані авторські сценарії родинних свят, новорічних ранків.

         Посібник рекомендований для вихователів, вихователів-методистів,батьків.

      Дошкільне дитинство - це унікальний період в житті людини, коли формується здоров'я і здійснюється розвиток особистості. У той же час це період, протягом якого дитина перебуває у повній залежності від оточуючих дорослих - батьків і педагогів.

      Актуальними й сьогодні є слова В.Сухомлинського про те, що процес формування всебічно розвиненої, здорової особистості на різних вікових станах неможливий без постійного взаємозв’язку родини та садочку, школи.

    Сім'я і дошкільний навчальний заклад  –  два суспільні інститути, що знаходяться біля витоків нашого майбутнього. Сім`я є нашим добрим  співучасником у вихованні дитини. Сім'я надає на дитину значне виховний вплив, жоден педагог не може зрівнятися в цьому з батьками. Але, саме повноцінне виховання дошкільника відбувається в умовах лише тісної співпраці сім'ї та дошкільного закладу. Виховання в сім'ї та робота педагогів у дошкільному закладі доповнюють один одного, в результаті чого дитина отримує гармонійне розвиненіша. Батьки повинні вміти максимально використовувати її співучасть і докладати додаткових зусиль до того, щоб виховати  дитину. На жаль, їм не завжди вистачає взаєморозуміння, такту, щоб почути і зрозуміти один одного. Відомо, що багато хто з батьків цікавиться лише тим, як дитина їсть у дитячому закладі і чи добре її одягли, вважаючи, що дитячий садок – місце, де лише доглядають дітей, доки їх батьки знаходяться на роботі.

    Сьогодні, визнавши пріоритет сімейного виховання перед громадським, поклавши відповідальність за виховання дітей на батьків ми розуміємо, що це вимагає і нових відносин сім'ї та дошкільного закладу. Тому постає завдання зближення з батьками, пошуку шляхів взаєморозуміння, ознайомлення батьків не лише з організацією педагогічної роботи з дітьми, а головне –  ознайомлення з виховною метою.  Вже з самого раннього дитинства малюка виховує все те, що знаходиться в його оточенні: люди, речі, природа і суспільні явища. Але у всі вікові періоди дитинства і юності, найвідповідальнішою у вихованні є роль батьків, які повинні проявляти активність і сприяти встановленню позитивних відносин з вихователями.

    Найпершим завданням як батьків, так і вихователів є знання про дитину, щоб її свідомо і цілеспрямовано виховувати. Виховання дітей – не особиста справа матері і батька. Це велика турбота, в якій поєднаний спільний  вплив на дитину   зі сторони  родини та  дошкільного закладу. Саме вплив сімейного виховання на формування особистості дитини відіграє значну роль. Якщо вимоги, які пред'являються до дитини в дитячому садку і сім'ї, не узгоджені, то виховання корисних навичок і звичок буде дуже ускладнено. Батьки виявляють активність і високу відповідальність, якщо відносини з педагогом  будуються на відкритості, довірі, співробітництво, взаємодію.

      Припускаю, що лише, тісна співпраця сім'ї та дошкільного закладу сприяє вихованню різнобічно розвинених, фізично і психічно здорових дітей.

       Ми, педагоги, повинні перетворити роботу в закладі  у відкритий соціально-педагогічний комплекс з широкою участю батьків у її роботі.

       Позитивні результати у вихованні дітей досягаються при вмілому поєднанні різних форм співробітництва, при активному включенні в цю роботу педагога  та членів сімей вихованців. Залучення батьків до участі в освітньому процесі сприяє підвищенню їх загальної педагогічної культури, надає можливість краще зрозуміти власну дитину, адекватно оцінити його розвиток, поведінку і спілкуватися з ним.

         Узгоджена скоординована взаємодія вихователя і батьків - запорука ефективного забезпечення системи роботи, збалансованості діяльності з педагогічної освіти батьків, захисту прав і законних інтересів дитини.  

        Таким чином, виходячи з вище викладеного, можна сказати,  що тісна співпраця сім'ї та дошкільного закладу дійсно сприяє виховання різнобічно розвинених, фізично і психічно здорових дітей. Розуміння того, що саме в сім’ї закладається фундамент повноцінного фізичного і психічного розвитку дитини, спонукає дошкільний заклад до пильного вивчення запитів, потреб і вимог сучасної сім’ї, тобто, до тісної взаємної ДНЗ і родини.

                                           

 

Категорія: Мої файли | Додав: Metodist
Переглядів: 240 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Для слабкозорих
Форма входу
Пошук
Час сайта
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz