Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 16.08.2018, 22:14         ДНЗ №2


Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [11]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Інформаційний зміст досвіду Левандовської С.Б.
[ Викачати з сервера (23.9 Kb) ] 05.01.2017, 09:27

Анотація досвіду:  досвід роботи, спрямований на  повноцінне та якісне виховання дошкільника, шляхом створення  сприятливих, результативних умов для тісної співпраці сім'ї та дошкільного навчального закладу.  Для вирі­шення цих завдань робота вихователя спрямовується на побудову нових відносин сім'ї та дошкільного закладу, на зближення з батьками, пошуку шляхів взаєморозуміння, взаємодопомоги, ознайомлення батьків з організацією педагогічно-виховної роботи з дітьми. Лише, тісна співпраця сім'ї та дошкільного закладу сприяє вихованню різнобічно розвинених, фізично і психічно здорових дітей.

    Найпершим завданням постає перед вихователем  та батьками  вивчення   дитини, щоб її свідомо і цілеспрямовано виховувати. Для цього, в першу чергу, вихователь проводить відбір продуктивних форм методичної та просвітницької роботи з батьками вихованців. Це дає можливість перетворити освітній процес  у відкритий соціально-педагогічний комплекс з широкою участю батьків у її роботі. вмілому поєднанні різних форм співробітництва, при активному включенні в цю роботу педагога  та членів сімей вихованців. Педагог залучає батьків до участі в освітньому процесі,що сприяє  підвищенню їх загальної педагогічної культури, надає можливість краще зрозуміти власну дитину, адекватно оцінити його розвиток, поведінку і спілкуватися з ним. Вихователь здійснює  цю роботу  лише при  систематичній роботі з індивідуальним підходом до кожної сім’ї, тоді батьки ідуть до дошкільного закладу зі своїми радощами і сумнівами, стають єдиним колективом, допомагають  і підтримують педагога.

      Вихователь паралельно з роботою батьків прагне сформувати у дошкільників «образ сім’ї», гармонізувати, збудувати дитячо-батьківські відносини, додавши їм велику гуманність. Педагог в навчально-виховній роботі збагачує, уточнює, узагальнює, коректує уявлення дітей про сім’ю, сімейний устрій, формує ціннісні орієнтації, організовує  діяльність дітей, в якій знайдуть вирази відчуття дітей до батьків, інших членів сім’ї. Діти здобувають досвід сімейного та поруч і суспільного життя, вміння розуміти цінність сім’ї, жити в людських та моральних відносинах з близькими та оточуючим світом в цілому.

      Вихователь майстерно перетворює  свою педагогічну роботу  у  відкритий соціально-педагогічний комплекс з широкою участю батьків у її роботі та прагне до результативності у всіх формах, які направленні на виконання спільної цілі – виховати повноцінну особистість дошкільника.

Категорія: Мої файли | Додав: Metodist
Переглядів: 56 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Для слабкозорих
Форма входу
Пошук
Час сайта
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz