Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 22.09.2018, 04:36         ДНЗ №2


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

Картинки по запросу поради батькам від практичного психолога                  

    " Дитина - це ніжний паросток , який стане могутнім деревом і вимагає до себе великої уваги"

(В.Сухомлинський)

01.03.2018 р.

Картинки по запросу поради психолога

19.01.2018р.

З метою підвищувати психологічну компетентність педагогічних працівників ДНЗ, налагоджувати психологічний контакт, створювати позитивну мотивацію та зацікавленість у роботі, знімати емоційну напруженість, сприяти взаємній довірі в колективі був проведений тренінг з вихователями «Самовдосконалення та позитивне ставлення до себе – крок до безконфліктної поведінки». В ході цього занятт-тренінгу були проведені вправи,які сприяли  б  розвитку та підтриманню  толерантних  відносин з оточуючими, спонукали вихователів до самоаналізу та самовдосконаленню: вправи "Аплодисменти"," Чотири квадрати", "Дзеркало гніву", "Нас з тобою обєднує", "Карусель". Також були надані рекомендації "Полюби себе таким,яким ти є!" та вправа з картками по асоціації.

08.12.2017р.

Заходи щодо проведення всеукраїнської акції

«16 днів проти насильства» у ДНЗ №2 «Зайчик»

Робота з колективом

Проведення інструктажу з педагогічними працівниками щодо оформлення документації із зазначеної проблеми: журналу обліку звернень і повідомлень про жорстоке поводження з дітьми, або загрозу його вчинення, бланку повідомлень про дитину, яка постраждала, затверджену міжвідомчим наказом від 19.08.2014р. №564/863/945/577 (Лист МОНУ від 29.09.2014р. №1/9-948).Педагогічне читання для педагогів-початківців на тему «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей» (Лист МОНУ від 28.10.2014р. №1/9-557).01.12.2017р.Тренінгове заняття для вихователів ДНЗ на тему «Профілактика жорстокого поводження з дітьми».06.12.2017р.

Робота з дітьми

Проведення циклу розвивальних занять «Профілактика психічного здоров’я та емоційних розладів у дітей старшого дошкільного віку (старші дошкільні групи №2, №7).5.11.2017р.-10.12.2017р.Виставка малюнків дітей спільно з батьками на тему «Моє щасливе дитинство».07.12.2017р.-08.12.2017р.

Робота з батьками

Виготовлення листівок-брошурок для батьків на тему «Вбережемо наших дітей від насилля! Скажемо насильству – НІ !»27.11.2017р.Вибіркове анкетування батьків на тему «Насильство. Жорстоке поводження з дітьми».25.11.2017р.-10.12.2017р.Консультація для батьків на тему «Виховання без насильства».07.12.2017р. Висвітлення у батьківських куточках інформації на тему «Сім’я без насильства. Пам’ятка для батьків».01.12.2017р.

09.11.17. відбувася тренінг з педагогами на тему "Ефективне спілкування як засіб профілактики конфліктів"

Мета:

- підвищувати психологічну компетентність педагогічних працівників ДНЗ;

- ознайомлення з поняттям «конфлікт» і його різновидами;

- вчити виробляти пластичний стиль відносин професійного характеру;

- опановувати прийоми ефективного спілкування через ігрові методи навчання й техніку активного слухання;

- налагоджувати психологічний контакт;

- створювати позитивну мотивацію та зацікавленість у роботі;

- знімати емоційну напруженість;

- сприяти взаємній довірі в колективі.

Важливу роль у нашому житті відіграє спілкування з людьми. Образа, ворожнеча, сварки, конфлікти, що приносять нам так багато страждань, - наслідки неправильного спілкування.

Щоб отримувати радість від спілкування, потрібно розуміти людей, орієнтуватися у психології, враховувати індивідуальні особливості кожної людини, уміти дивитися на будь-яку проблему очима іншого. Але варто знати і свої психологічні характеристики, щоб правильно їх ураховувати в процесі спілкування.

«Конфлікти – це норма життя. Коли вам здається, що у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс".(Ч.Ліксон). З вихователями були проведені такі вправи: "Сніжка","Яблучко і червячок", "Переваги та недоліки", "Передача інформації", вправа-релаксація на розслаблення, діагностика "Самооцінка конфліктів", історія для роздумів.

    

20.10.17.

Картинки по запросу поради батькам від практичного психолога

15.09.2017рік

        

З метою проінформувати батьків про компоненти готовності дітей до навчання  в школі,ознайомити батьків дітей старших груп з поняттям "психологічна готовність" та її складовими,посприяти усвідомленому розумінню батьками важливості дошкільного виховання перед вступом дітей класу,сформувати відповідальне ставлення батьків до виховання свої дітей  на групових батьківських зборах в старших групах№2,7  висвітлювалося питання "Психологічна готовність дитини до школи". Під час його проведення був прочитаний для батьків Лист-маніфест дитини до батьків,прочитане оповідання "Один із Марійчиного життя"  для того, щоб  батьки вміли підтримати дітей у найважливіші моменти їхнього життя.

      Також практичний психолог побував на групових батьківських зборах  у молодшій групі №4. Важливим було донести до батьків зміст  адаптаційного періоду дитини до умов ДНЗ, надати дієві поради для полегшення процесу адаптації до ДНЗ.

18.08.2017рік

Похожее изображение

01.06.2017рік

Картинки по запросу логопедичні поради батькам       Картинки по запросу поради психолога батькам

05.05.2017 рік.

         

     Формування психологічної готовності педагогів повинно забезпечуватися за допомогою цілеспрямованого та систематизованого комплексу заходів, що здійснюється в межах психолого-педагогічного процесу в ДНЗ.

       Завчасне формування готовності до дій у екстремальних ситуаціях передбачає формування "психологічної надійності", тобто таких якостей, як упевненість в собі та своїй підготовленості, у своїх колегах, цілеспрямованість, самостійність при прийнятті рішення, самовладання, вміння керувати своїми емоціями та ін. У процесі такої підготовки засвоюються знання про можливі варіанти розвитку напружених ситуацій, їх сутність та адекватні варіанти реагування, набуваються відповідні вміння та навички. Потрібно також знати про причини виникнення і особливості перебігу різновидів екстремальних ситуацій.

       Готовність до дій у напружених ситуаціях досягається за рахунок цілеспрямованого та послідовного впливу на працівників за такими напрямами: 1) проведення виховних заходів: 2) обговорення змісту завдання, ознайомлення з обставинами та особливостями майбутніх дій; 3) організація вправ і тренувань; 4) активізація самонастроєності на успішні дії.

      Слід пам'ятати, що в екстремальних ситуаціях між сприйняттям обстановки і дією - інколи навіть не хвилини, а секунди. Тому доцільне попереднє опрацювання та застосування формул внутрішнього контролю, самомобілізації,саморегуляції. Тому, в День ЦЗ  з пдегогічним колективом було проведене діагностування - тестування на реакцію в екстремальних ситуаціях,оцінка рівня нервово-психічної стійкості за методикою «Прогноз» В.А.Бодровим. за результатами тестування були наданні відповідні рекомендації, які краще доапоможуть вихователю орієнуватися, зосереджитися у випадку надзвичайної  екстремальної ситуації.

04.04.2017 рік

Картинки по запросу поради психолога      Картинки по запросу поради психолога

15.03.2017 рік

З метою попередження поширення негативних явищ в учнівському середовищі, належного виконання Плану заходів Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом від 03.03.2016 № 214 щодо реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.11.2015 № 1393, відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 02.03.2017 № 1/9-119 (додаток 1), управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради від 15.03.2017р.№ 01-20/302/2017 з 15 березня по 7 квітня 2017 року в дошкільному навчальному закладі №2 «Зайчик» проводитиметься кампанія з питань пропаганди та збереження психічного здоров’я дітей серед учасників навчально-виховного процесу.

Зміст роботи

І. Робота з дітьми

Проведення циклу розвивальних занять «Профілактика психічного здоров’я та емоційних розладів у дітей старшого дошкільного віку» (старші групи №3,7).

Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку з питань пропаганди та збереження психічного здоров’я під час освітнього процесу (бесіди, розгляд ілюстрацій, читання художніх творів, розв’язування проблемних ситуацій).Всесвітній день здоров’я на тему «Вчимося берегти власне психічне здоров’я». Виставка дитячих малюнків на тему «Як я відпочиваю».
ІІ. Робота з колективом

Семінар «Профілактика жорстокого поводження з дітьми».

Проведення інструктажу з педагогічними працівниками щодо оформлення документації із зазначеної проблеми: журналу обліку звернень і повідомлень про жорстоке поводження з дітьми, або загрозу його вчинення, бланку повідомлень про дитину, яка постраждала, затверджену міжвідомчим наказом від 19.08.2014 №564/863/945/577 (лист МОНУ від 29.09.2014 №1/9-948).

Педагогічне читання «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей» (Лист МОН України від 28.10.14.№ 1/9-557).

ІІІ. Робота з батьками

Виготовлення листівок-брошурок на тему «Гендерне насильство. Скажемо насильству –НІ!».

Надання інформації в куточках для батьків на теми « Навчимо дитину не хвилюватись»,

«Способи подолання боягузтва», «Страх –позитивне та негативне», «Як зберегти психічне здоров’я дитини».

Вибіркове тестування батьків на тему «Добра мати, добрий батько», «Чи великі очі у страху?».

Лекція «Перша медична допомога: правила, які рятують життя дитини».

13.02.2017 рік.

 

                

У психологічній роботі  важливою частиною  розвивально-корекційної роботи з дітьми дошкільного віку відіграє фронтальне розвивальне заняття.Це заняття складається з вступної, основної та заключної частини.  Вступна частина заняття містить привітання, з якого починається кожне заняття. Привітання виконує важливу функцію встановлення (на початкових заняттях) або підтвердження (на наступних заняттях) емоцйіно-позитивного контакту „психолог-дитина”, формування в дитини спрямованості на однолітка та інтересу до нього. Вітання  адресоване кожному учаснику заняття без винятку, підкреслюючи тим самим його значимість. Ініціатива привітання на початковому етапі ігрових занять належить психологу. Важливо зазначити, щоб крім індивідуально орієнтованих вітань, на заняттях лунають вітання всій групі, що доопмаагє об’єднати дітей, сприяє формуванню почуття приналежності до групи. Основна частина займає більшу частину заняття. За своїм змістом є реалізацією багатофункціональних технік, спрямованих на розвиток пізнавальних процесів, на формування соціальних навичок і на динамічний розвиток групи. Обов’язково спрямовується робота на  послідовність вправ з урахуванням чергування діяльностей, зміни психофізичного стану дітей (від рухливого до спокійного, від інтелектуальної гри до релаксаційної техніки; від простого до складного). Як правило, в одному занятті використовується від 4 до 6  ігор (вправ). Заключна частина заняття – це своєрідне підбиття підсумків, Для дошкільників це  виявлення емоційного стану на кінець заняття. Для підбиття підсумків наприкінці проводиться обговорення заняття, обмін враженнями, думками. Завершальним етапом є момент прощання та подарування "смайликів" за гарну та активну працю дитини.

20.12.2016 рік

Похожее изображение

25.11.2016 рік

       

  

На цій неділі під час проведення Тижня педагогічної майстерності практичний психолог Філарет Т.В. мала можливість поділится власним досвідом роботи з дітьми з піскотерапії. На розгляд педагогам були наданні відеоролики, на яких відбувалися індивідуальні та підгрупові розвивальні заняття у вигляді розвивачих вправ, направленні на розвиток та корекцію різних психічних процесів з застосуванням елементів пісочної терапії.Всі ці вправи є продуктивною формою роботи в психологічній службі та в педагогічному процесі в цілому.

27.10.2016р.

                 В дошкільному навчальному закладі №2 "Зайчик" відбувся семінар-практикум практичних психологів міста. Педагоги мали змогу стати учасниками   психолого-педагогічного тренінгового заняття           "Формування мотиваційної готовності дітей до школи". Практичний психолог Філарет Тетяна Володимирівна ставила на меті актуалізувати знання педагогів із проблеми мотиваційної готовності дитини до школи, удосконалити знання щодо шляхів формування мотиваційної готовності у дошкільника  та створити атмосферу взаємодії і розуміння.

                                                                         
 
 

10.10.2016р.                          

ДИТИНА І КОМП'ЮТЕР

    Не секрет, що комп'ютер наприкінці XX ст. — на початку XXI ст. став для дітей найулюбленішою іграшкою, порадником, навіть другом.

    Комп'ютерні ігри захоплюють увагу дітей, приваблюють їх дина-мічними сюжетами, дають їм змогу жити гострими почуттями. Не секрет, що дедалі більше дітей просиджують за комп'ютером увесь час, забуваючи про радість спілкування з рідними, друзями, залишаючись наодинці з собою, не замислюючись ані про цінності життя, ані про своє майбутнє.

    Потрібно не забувати про фактори ризику, яким піддається користувач під час тривалого перебування за комп'ютером:

    • електромагнітне випромінювання;

    • утома очей від мерехтіння екранного зображення;

    • тривала статична робоча поза;

    • психологічна втома від невідповідного оформлення та освітлення приміщення;

    • термін перебування за комп'ютером;

    • утома через неправильне ергономічне оформлення та психологічний уміст програмного забезпечення;

    • стреси, що виникають через застосування комп'ютера. Можливі небажані наслідки взаємодії дитини з комп'ютером слід ураховувати з самого початку її ознайомлення з комп'ютером. По можливості батьки повинні влаштовувати ознайомлення дитини з комп'ютером під керівництвом фахівця, який має бути обізнаний із негативними наслідками взаємодії з електронними засобами (зокрема, із комп'ютерною залежністю). На жаль, сьогодні обмаль і шейх фахівців, і їх роль відведена батькам. Добре, коли батьки мають уявлення про те, що користування комп'ютером є оманливим і призводить до надмірного перевантаження. Противагою надмірному захопленню комп'ютерними іграми і розвиток у дитини самоконтролю. З цією метою необхідно навчити п планувати тривалість комп'ютерної діяльності, а саме вчити:

    • призначати собі термін закінчення гри, після завершення якого, незалежно від етапу гри, обов'язково вимкнути пристрій (наприклад, канадські виробники дитячих розвивальних програм для дітей 4-6 років пропонують цікаві завдання, що розраховані на 7 хв активної роботи дитини з комп'ютером, а решта часу знадобиться на активні розвивальні ігри, малювання, вирізання, що пов'язані з комп'ютерним завданням);

    • заздалегідь визначати початок спілкування з комп'ютером і ввімкнути його лише тоді, коли настане час. Батькам бажано стежити за нерегулярністю такого дозвілля, робити перерви в конкретні дні.

    Зрозуміло, що цьому має передувати роз'яснювальна робота про шкідливість надмірного захоплення комп'ютером, про те, що віртуальна реальність — це не життя, це лише паралельний, але не головний процес, і тому дозовані комп'ютерні розваги потрібно поєднувати з реальними активними діями — заняттям спортом, фізичними иправами, рухливими іграми на повітрі, спілкуванням із рідними, друзями, заняттям мистецькою діяльністю (співами, танцями, малюванням, ліпленням тощо).

    Під час комп'ютерного дозвілля варто звертати увагу на інформаційні системи та розвивальні ігри, а не на ігри, що засновані на емоційному збудженні (автоперегони, зоряні війни, стрілялки тощо). Дуже корисно використовувати творчі завдання: малювання за допомогою комп'ютерних програм, заняття фотографією, літературна діяльність, робота з пізнавальними системами.

    Батьки повинні цікавитись тим, як їх діти користуються комп'ютером, контролювати зміст ігор та програм, допомагати та підбадьорювати, коли дитина виконує нові та нестандартні завдання, обговорювати комп'ютерну рекламу та агресивні ігри (це сформує розуміння того, що є для них корисним та шкідливим). Найголовніше, що потрібно пам'ятати: дитина в подальшому повинна почуватися господарем комп'ютера, а не навпаки.

 

30.09.2016р. 

Рекомендації батькам, які зацікавлені в формуванні адекватної
самооцінки у дошкільників


1.Не потрібно оберігати дитину від повсякденних справ, не прагніть
вирішувати за неї всі проблеми, але й не перевантажувати її. Нехай маля
допоможе зі збиранням, сам поллє квітку, одержить задоволення від зробленого
й заслужену похвалу. Не потрібно ставити перед ним непосильні завдання, для
виконання яких він ще просто не доріс.


2.Не можна перехвалювати дитину, але й не можна забувати заохочувати,
коли вона цього заслуговує. Якщо маля давно вміє саме їсти ложкою, не
потрібно щораз за це хвалити, але якщо в нього вийшло поїсти акуратно, не
розмазавши кашу по всьому столі, обов'язково необхідно відзначити це
досягнення.


3.Необхідно заохочувати в дитині ініціативу.


4.Не можна забувати, що маля уважно спостерігає за Вами. Необхідно
показувати своїм прикладом адекватність відносини до успіхів і невдач.
Порівняємо: "У мами не вийшов пиріг, ну нічого, наступного разу покладемо
більше борошна" / "Жах! Пиріг не вийшов! Ніколи більше не буду пекти!"


5. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнювати треба його із самим
собою (тим, який він був учора або буде завтра).


6. Не треба боятись щиро любити свою дитину й показувати йому свою
любов!

 

20.09.2016р.                                                                                                         Як відпустити малюка в дитячий садок

(Поради для мам малюків - «новобранців»)

Скоро дитячі садки поповняться – «новобранцями». Буде пролито немало сліз – як дитячих, так і батьківських. Наскільки швидко вони висохнуть, багато в чому залежить від поведінки мам і тат. Отож проаналізуємо типові помилки батьків під час адаптації дитини в дитячому садку.

В рожевих фарбах

«І весело тобі там буде, і цікаво. А яка хороша і добра вихователька тебе там чекає!» - ось так часто розповідають батьки про дитячі садки в своїх розповідях. Дитина налаштовується на казку, а дитсадкові дійсність дуже далека від неї. Тому, щоб не долучати до переживань від розлуки з мамою ще і розчарування, старайтеся в своїх розповідях уникати оціночних описів: «весело», «Добре» та ін. А буде ще краще, якщо ви покажете дитсадків побут в грі: віддайте мишку, зайчика і котика в дитячий садок, а вихователем призначте ляльку Машу. Обіграйте різноманітні ситуації: що робити, коли хочеться в туалет, попити води та т.п.

Мама-нінзя

Нінзі відомі своєю майстерністю раптово з’являтися і зникати. Багато мам керуються принципом «довгі проводи – зайві сльози», часто ведуть себе краще японських суперменів: знайшовши хвилинку, коли дитина переключила увагу на щось своє, вони розчиняються в невідомому напрямку. Начебто вони керуються добрими намірами. Але, стараючись зменшити стрес при розлученні, вони його ще більше посилюють. У дитини таким чином формується страх, що мама її може кинути в будь-який час. А фундамент недовіри не тільки

Для слабкозорих
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Час сайта
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz