Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 22.09.2018, 04:36         ДНЗ №2


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради музичного керывника

Поради музичного керівника

 
02.03.18.

 Як організувати домашнє дитяче свято

У батьків, які вирішили самостійно організувати дитячу вечірку, крім турбот, чим розважити і нагодувати гостей обов’язково виникне питання – як провести свято, щоб все пройшло гладко, без сліз і розчарувань. Ось декілька порад:
Будуйте розваги так, щоб діти “грали проти поля”, а не змагалися один з одним. Спільні пошуки скарбів, колективне заробляння призів на команду згуртує хлопців краще, ніж суперництво (нагадую, що мова йде про свято для дошкільнят).
Якщо ваш сценарій побудований на виконанні завдань – не вимагайте, щоб всі діти виконували кожне завдання. Це затягує захід, інші гості нудьгують, когось доводиться вмовляти. Так що нехай 1-2 добровольця візьмуть участь у конкурсі (і не треба вимагати строгого виконання правил), і переходите до наступної гри. А ось якщо всім дітям захочеться, і по кілька разів, кидати кульки в ціль або проходити смугу перешкод – відійдіть в сторону і дайте їм награтися.
Приготуйте призи та подарунки для всіх гостей. Краще однакові. Якщо ви збираєтеся давати призи за перемогу в конкурсах, обов’язково придумайте, як і за що ви будете нагороджувати тих, хто програв. Ігор і розваг повинно бути з запасом, але не прагнете продемонструвати гостям всю придуману програму. Між конкурсами та іграми робіть паузи. Не намагайтеся перекричати дитячий гамір, а вичікуйте, коли малюки заспокояться і подивляться на вас в очікуванні продовження. Будьте обережні з музикою. Багато дітей сприйнятливі до різких звуків. Крім того, навіть ненав’язливий звуковий фон погано діє на збудливих дітей. Тому музику, як і мультфільми, включайте, але не надто голосно і ненадовго.
Придумайте кілька справ для “пустельників” – дітей, які не зможуть або не захочуть влитися в колектив. Мультфільм, цікава розмальовка, конструктор, виробний набір допоможуть дитині не відчувати себе самотнім.
Якщо дитяча компанія розбушувалася – відразу ж запропонуйте їм спокійне заняття: зробити браслет з намистин, розсортувати з закритими очима геометричні фігури, пограти в “Море хвилюється” або “Зіпсований телефон”.
Приготування до свята нерідко проходять цікавіше самого торжества. Прикрашати приміщення, готувати частування, брати участь в концерті або виставі, робити подарунки батькам маленьким гостям буде не менш цікаво, ніж брати участь в іграх і конкурсах.Забудьте про «не встигли», «не вдалося», «не вийшло». Успіх свята вимірюється дитячими посмішками, а не кількістю страв на столі або пунктами у розважальній програмі.

12.12.17.
Картинки по запросу поради батькам від музичного керівника
26.10.17.
Картинки по запросу поради батькам від музичного керівника
18.09.2017рік
Картинки по запросу поради музичного керівника
05.05.2017 рік
03.04.2017 рік
01.02.2017 рік
Картинки по запросу поради батькам від музкерівника
 
 
12.10.2016 року     Картинки по запросу поради батькам від музичного керівника
 
06.04.2016 рік   Музика в житті  дітей
 

1. Використовуйте музичний матеріал в процесі заучування віршів. Спосіб запам`ятовування віршованих текстів на фоні спеціально дібраного музичного супроводу мобілізує увагу дитини, допомагає швидше запам`ятати, а пам`ять отримує додаткове тренування.

2. Корисно за допомогою музичного фону створити в уяві дітей образи природи або об`єктів предметного світу. Наприклад, голоси птахів, журчання водички, шелест листя.

3. Доцільно супроводжувати процес образотворчої діяльності дітей музичними фрагментами, які стануть відправною точкою для фантазії, для пробудження переживань і думки пожвавлять візуальні образи.

4. Під час проведення ранкової зарядки або інших фізичних вправ музика буде гарним помічником для розвитку рухової активності, почуття ритму та розвитку слуху дитини.

5. Частіше слухайте з дітьми твори всесвітньої класичної музики.

6. Виховуйте любов та повагу до рідної країни на кращих зразках української народної пісенної творчості.

7. Не навантажуйте слух дитини довготривалим прослуховуванням диско –, поп –, рок – , техномузики.

8. Частіше залучайте дітей до гри на дитячих музичних інструментах та іграшках з метою розвитку почуття ритму, музичного слуху та дрібної моторики рук.

9. Співайте разом з дітьми пісеньки, поспівки, потішки, колискові.

10. Намагайтесь добирати музичний матеріал, доступний для сприйняття дитини.

 

01.02.2016 рік  Діти і музика

Про те, що корисне для дітей, замислюються всі батьки. Хто ж не хоче, щоб дитина розвивалася якомога гармонійніше? Але що ми робимо для цього? Купуємо книжки, розвиваючі ігри … Дуже добре! Але, на жаль, більшість наших ініціатив, спрямованих на гармонійний розвиток дитини, мають прямо протилежний ефект: за допомогою різних інтелектуальних методик ми розвиваємо у малюка ліву півкулю мозку. А це суперечить природному розвитку дитини до 7-9 років: у нормі права півкуля головного мозку дитини має функціонувати більш активно, ніж ліва. Серед багатьох факторів, які благотворно впливають на розвиток дитини, – музика. Про неї ми й поговоримо.

Музика приваблює дітей своїм спонуканням до руху, який корисний для росту і розвитку дитини. Вона надає сильний фізичний вплив на дитину – нервова система і м’язова здатні засвоювати ритм, на приємну музику реагує серцево-судинна система. Під час уповільнення ритму музики можна поглибити дихання, заспокоїти мозок. За допомогою музики можна підвищити увагу і зосередженість, що корисно для дитини, особливо із розсіяною увагою.

Музика – це своєрідна мова, яка впливає на інтелект, розвиває абстрактне мислення, пам'ять і уяву.

Музика допомагає дитині самовиразитися, вчить її переживати. Сприятлива для дитини, вона повністю задовольняє прагнення до руху, до розвитку мови і мовлення, школярам допомагає краще вивчати іноземну мову, спонукає до спілкування, зачіпає розумову діяльність.

Музика вважається гарним засобом для лікування заїкання у дитини, і не даремно, адже співати дітям набагато легше, ніж говорити.

Педагоги та дитячі психологи вважають: для гармонійного розвитку дитини необхідні методики, спрямовані на розвиток не лише лівої, а й правої півкулі! І кращого заняття, ніж музика, вигадати складно.

Поговоримо мовою фактів:

Слово вченим Каліфорнійського університету: в 90-х роках минулого століття вони відкрили так званий Моцарт-ефект. Вчені з'ясували, що у дитини, яка щоденно слухає музику Моцарта протягом 10 хвилин, значно покращуються математичні здібності, підвищується увага, розвивається пам'ять.

Вчені Гарвардабільше року спостерігали за розвитком 30 дітей, які систематично займалися музикою. І з'ясували, що у дітей, які грали на музичних інструментах протягом 15 місяців понад 2,5 години на тиждень, обсяг мозолистого тіла головного мозку збільшився на 25%. Мозок дітей, які не приділяли уваги

музичним заняттям, за цей час жодних змін не зазнав.

Мозолисте тіло координує роботу обох півкуль нашого мозку. Воно відповідає за швидкість обміну інформацією між ними. Вчені впевнені, що гра на музичних інструментах приносить радість дитині та стимулює розвиток.

Вчені Британії, порівнявши результати дев'яти окремих досліджень, дійшли висновку, що музика допомагає розвиватися недоношеним дітям. Вони стають спокійнішими, значно знижуються больові відчуття (частий післяпологовий синдром у недоношених дітей). Діти, які регулярно слухали музику, швидше набирали вагу, завдяки чому скорочувалася тривалість їх перебування в стаціонарі.

Вчені з Університету Мерілендавважають, що прослуховування музики корисне для всіх людей без винятку, незалежно від віку. На їхню думку, музика дуже благотворно впливає на здоров'я серця та судин людини.

Важливо, щоу всіх дослідженнях йшлося не про рок-музику, а переважно про класику (в більшості – про музику Моцарта).

 

Вплив музики на інтелект дитини

Твісти, рок-н-роли й інша так звана поп-музика може несприятливо відобразитися на дитині, сприяючи підвищенню збудливості, порушенню сну. Маленьким дітям вона протипоказана!

Навіть спокійну, мелодійну музику діти раннього віку повинні слухати недовго – 10-20 хвилин. Ранком це можуть бути пісні й танці живі, енергійні. Увечері ж – мелодії плавні, співучі, що допомагають дитині заспокоїтися, заснути.

Якою б не була музика, що звучить у кімнаті, де є маленька дитина, легкою або серйозною, вона повинна бути мелодійною, неголосною.

Якщо ви хочете розвинути інтелект вашої дитини, то почати займатися музикою треба вже з чотирирічного віку.

Систематичні заняття музикою поліпшують пам’ять і стимулюють розумовий розвиток дітей, стверджують у недавно опублікованому дослідженні в журналі «Brain» канадські вчені. Автори роботи заявляють також, що їм вдалося отримати перші докази існування зв’язку між заняттями музикою та вмінням концентрувати увагу.

Через рік після початку занять діти показували більш високі результати в тестах на визначення рівня пам’яті, пов’язаних з такими показниками загального інтелектуального розвитку, як письменність, математичне мислення та рівень IQ. Дані тестів підтверджуються також результатами сканування мозку.

Ці висновки, як зазначають автори дослідження — вчені з Університету Макмастера (Гамільтон) і Університету Торонто — потішать батьків і вчителів, які вважають, що заняття музикою повинні стати частиною дошкільної освітньої програми та програми для молодших школярів, пише gzt.ru з посиланням на The Daily Telegraph.

 

Яка музика корисна для дітей?

Обираючи музику, необхідно враховувати настрій і темперамент дитини. Занадто спокійним дітям корисно слухати маршеві мелодії, музику в ритмі «алегро» і «алегро модерато». Якщо дитина збуджена і неспокійна, то найбільш вдалим варіантом стануть класичні сонати, інструментальні концерти. Спеціалісти в даному випадку радять твори Шуберта, Вівальді, Гайдна, Моцарта та Чайковського.

Важливо пам’ятати, що рок-музика з вираженим пульсуючим ритмом, не принесе користі, а може навіть нашкодити. Дітям неможна слухати музику через навушники, їхні вуха пристосовані для розсіяного звуку, а спрямований може нанести акустичну травму.

 

01.12.15.    Як пояснити дитині необхідність занять музикою?

Знаєте ви, що ще перебуваючи в утробі матері, дитина може слухати музику. А по досягненню 18 тижнів, слух стає досконалим. Малюк семи місяців, перебуваючи в маминому животику, може стати справжнім меломаном! Справді, майбутні малюки дуже люблять класичну музику, давно помічено, що твори Вівальді здатні заспокоїти дитину, Бах і Брамс збуджують і тонізують. Якщо малюк почує звуки важкої музики, це викличе у нього дискомфорт, і він починає вести себе неспокійно. Класична музика благотворно впливає на розвиток плоду і самопочуття мами. У житті багатьох батьків виникають питання, чи є сенс навчати дитину музиці і головне, як пояснити дитині необхідність занять музикою? Спробуємо розібратися в цих хвилюючих питаннях. Перше що повинні знати батьки, це те що - музичний слух є у всіх дітей. Однак в одних цей слух виражений більш яскраво, в інших навпаки, це потрібно знати всім, хто в більшості думає, що музичного слуху у нього ніколи не було і не буде. Всупереч розхожій думці, музичним слухом мають все, практично кожен з нас. Що б дитина "привчався" до музики, необхідно займатися з ним з раннього дитинства, прищеплювати інтерес до музики. Окрім музичних ігор з дитиною, відвідуйте концерти класичної музики. Основне навчання в музичній школі - навчання класичній музиці. Підійдіть разом до оркестровій ямі, покажіть йому інструменти, розкажіть дитині про них, поясніть, як вони називаються. Багато фахівців вважають, що прослуховування класичних творів, позитивно позначаються на діяльності нервової, травної, серцево-судинної систем. Ця музика має розслаблюючим ефектом, а може і стимулювати розумову активність і фізичну діяльність. І чим раніше почнеться прилучення до класики музичних творів, тим більше в нього можливостей полюбити її. У житті дитини існує два періоди, коли він починає проявляти інтерес до музики та гри на музичних інструментах. Це період між 8 і 9 роками і вік повноліття. Як правило, в дитинстві цей період сильний, але не тривалий. У цьому віці можна перевірити можливості дитину грати на музичних інструментах. Якщо ви вирішили віддати дитину в музичну школу, добре за деякий час до надходження найняти йому досвідченого викладача, що б дитина успішно і без проблем здав всі музичні тести при вступі до школи. Спеціально створена комісія в музичних школах, прослуховує дітей і відбирає для навчання більш музично розвинених. Часто батьки стикаються з проблемою, що через два три роки навчання дитина більше не хоче займатися, втрачається інтерес до занять музикою, а з цим стикаються практично всі. Необхідно розібратися, чому дитина втратив інтерес до занять музикою. Можливо, дитина перевантажений заняттями, може бути у нього не складаються довірчі відносини з викладачем? Найбанальніші та поширені причини - лінь і перші складнощі. Якщо дитині не пояснювати не зрозумілих йому речей у музиці, не допомагати в освоєнні музики, і дати зрозуміти що він у будь-який момент може кинути навчання - він неодмінно так і вчинить. Але якщо він буде усвідомлювати, що заняття музикою не менш важливі, ніж навчання в школі, він обов'язково закінчить музичну школу і ви ніколи про це не пошкодуєте. Однак необхідно також знати, що гра не на всіх музичних інструментах з раннього дитинства, рекомендується фахівцями. Спробуємо розібратися у спектрі можливостей музичних інструментів. Фортепіано. Це класичне музичне виховання, може залучити багато дітей. Однак пам'ятайте, що навчання гри на піаніно вимагає неймовірного терпіння, успіх досягається наполегливою і довгим працею. Зате коли дитина освоїть гру на піаніно, він отримає одне головна перевага - зможе вільно вибирати музичні стилі. Ще один вагомий плюс на користь піаніно, це те, що навчання на цьому інструменті не представляє значних труднощів. Про флейті. Для новачків флейта ідеальне початок. Оволодівання флейтою відбувається по нескладній техніці, тому швидко навчившись грати мелодії на флейті, дитина може швидко досягає успіху. Вартість флейти не висока, а її звучання не доставить вам проблем займатися музикою вдома. Гра на ударних інструментах. Активні і неспокійні діти з задоволенням грають на ударних, що дозволяє їм "випустити пар", а тихі та спокійні захоплюються грою до самозабуття. Освоївши основи, дитина швидко починає самостійно грати різні популярні поп і рок-твори, особливо актуально це для підлітків. Крім того гра на ударних відмінно розвиває ритм. Духові інструменти, такі як саксофон, труба, тромбон і кларнет, вимагають гарної моторики губ і сильною роботи легенів. На таких інструментах рекомендується грати з з 9-11 років. Струнні інструменти. Звучання скрипки і віолончелі заворожує багатьох дітей. Але для освоєння такого інструменту, необхідний цілий ряд необхідних якостей, крім нескінченного терпіння. Якщо у вашої дитини хороший слух і спритні руки, спробуйте запропонувати йому гру на струнних, але будьте готові, що навчання гри на такому інструменті довгий процес, вам і вашій дитині доведеться запастися терпінням, щоб домогтися перших результатів. І самий популярний інструмент, після піаніно-це гітара. Найпростіші акорди звучать красиво і зрозуміло. Уміння грати на гітарі забезпечить вашій дитині велику увагу з боку однолітків. Займаючись музикою, дитина привчає себе до щоденного праці, в ньому виховується сила волі, посидючість і терпіння. Музика навчить дитину чути і слухати, бачити і дивитися, краще відчувати. Заняття музикою збагатять його внутрішній світ, буде емоційно насичувати його, а отже зробить його більш цілеспрямованим і всебічно розвиненим. Музика вчить просторовому поданням, образному мисленню і щоденного копіткій праці.

Патріотичне виховання дошкільників на музичних заняттях 30.10.2015 р

Аби прищепити дітям палку любов до рідної землі, її традицій та звичаїв, педагог насамперед сам має бути патріотом. Він має володіти ще й неабиякою ерудицією, зокрема бути добре обізнаним у таких освітніх сферах, як: * історія; * етнографія; * художня література; * українська музика; * образотворче мистецтво; * театральне мистецтво тощо. Патріотичне виховання — справа відповідальна, оскільки передбачає тонке заволодіння вразливими душами дітей, уміле оперування їхніми емоціями та почуттями, інтересами тощо. Тож лише проведеннями свят та розваг на патріотичну тематику не обійтися. Звісно, це один зі способів виховати в дітей національну самосвідомість. Проте цей спосіб не завжди дієвий. Інколи надмірний пафос у проведенні патріотичних свят превалює і перетворює все на цілковиту бутафорію. І тоді виховна ідея йде нанівець.Виховання в дітей справжнього патріотизму має відбуватися «від серця до серця». Зокрема, на музичних заняттях його здійснюють через такі форми взаємодії музичного керівника з дітьми, як-от: * слухання високохудожніх зразків української класичної музики; * чуйні й захопливі бесіди про відомих українських співаків, композиторів, про найяскравіші зразки їхньої інструмен¬тальної та сценічної музики; * ознайомлення з історією виникнення та побутування українських народних інструментів, способів гри на них; * інсценізація народних звичаїв та обрядів тощо. Усе це спроможне закласти в дітей більше знань, зацікавлення та самосвідомості, аніж будь-який масштабний святковий захід. Головне — усе залежатиме від того, які прийоми та методи педагог обере для того, аби досягнути успіху в прилученні дітей до національної ідеї, культивуванні в них поваги та шани до всього українського.

05.09.2015 р.

Методичні рекомендації для музичних керівників ДНЗ щодо планування занять та інших форм роботи з музичного виховання у 2015/2016 навчальному році

У новому 2015/2016 нвчальному році рекомендуємо під час планування роботи з музичного виховання в дошкільному навчальному закладі враховувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм розвитку, навчання та виховання дітей, завдання та зміст заходів, закладених у річному плані роботи ДНЗ, зберігши перспективну і поточну (календарну) форму планування. Зокрема, музичними керівниками у дошкільних навчальних закладах мають укладатися поточні та перспективні плани роботи у довільній формі на навчальний рік. Допускається перспективний план складати на більш короткий термін: півріччя, квартал, місяць. Форма складання перспективних і поточних планів довільна: текстова або графічна. У календарному плані, який можна складати за різними схемами, необхідно відобразити: . послідовність матеріалу, що вивчається; . його періодичність; . структуру заняття, методичні прийоми, які потребують особливої уваги та підготовки; . авторство музичного репертуару; . етап розучування (рекомендують на початку зошита, де планують роботу, розписати, які етапи роботи здійснюватимуть під час різної музичної діяльності). Етапи роботи визначають відповідно до завдань державної програми з урахуванням віку дітей: . індивідуальну роботу з дітьми; . роботу з батьками; . роботу з вихователями (за потреби). Плануючи зміст заняття, потрібно враховувати регламент: рекомендовано 75-80 % часу присвячувати повторенню та закріпленню матеріалу і лише 20-25% - новому змісту. Важливо, щоб серпнева методична рада закладу розглянула пропоновані Інститутом післядипломної педагогічної освіти форми та види планування, за якими працюватимуть педагоги та затвердила їх. В організації навчально-виховного процесу дошкілля рекомендуємо використовувати варіативну частину Типових навчальних планів. Крім того, на установчій педраді закладу розглядають питання про використання в роботі чинних програм МОН України, можливість використання варіативних програм або методик, що ними будуть керуватися у своїй роботі педагоги. Зауважимо, що в «Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах» план для музичного керівника дістав назву «План проведення масових заходів, дійств музично-естетичного циклу». Складання перспективного плану з музичного виховання Під час його складання рекомендуємо враховувати всі можливі для використання форми роботи з музичного-виховання: проведення свят, розваг, роботу з батьками, роботу з вихователями, гурткову роботу. Зокрема: проведення свят - має містити визначення тематики свята, вказівку на термін, відповідальних, примітку (у виборі кількості та тематиці свят варто керуватися вимогами Державної програми); розваги - проводять один раз на два тижні у кожній віковій групі. Під час їх проведення враховують: тематику розваги, форму проведення, вказівку на терміни, відповідальних, примітку; робота з батьками містить форму проведення, тематику, термін (тематика та форма проведення заходів з батьками виписується із річного плану ДНЗ). При цьому важливо приділити значну увагу організаційній роботі, визначити особу, відповідальну за підготовку оформлення зали, костюмів, атрибутів, за загальну організацію і проведення розваг. Розваги рекомендовано проводити у різних формах: у вигляді концерту, театральних дійств, інсценівок, лялькових вистав, тематичних занять, слухання музичних казок, спільних вечорів для дітей і батьків. Для показу лялькового театру, діафільмів, концертів самодіяльності можна об’єднати 2-3 групи. Цей момент має бути врахований у плані. Музичний керівник зобов’язаний тісно співпрацювати з вихователями груп, оскільки під час планування занять та вечорів розваг рекомендовано враховувати зміст занять з виховання, розвиток особистості має здійснюватися гармонійно: розвиток мовлення, образотворча діяльність, українознавство, валеологія, ознайомлення з довкіллям. Враховуючи умови кожного ДНЗ, можна складати перспективні плани з музичного виховання на 2-3 місяці, що дозволить систематизувати послідовність у доборі програмових завдань, репертуару для занять, адже у програмах навчання музиці не розподілено навіть на квартал, не враховано і конкретні умови кожного дошкільного навчального закладу.

  20.01.2015 року ХОРЕОГРАФІЯ В 3 РОКИ: НАВІЩО І ЯК?

Останнім часом мистецтво танцю посіло чільне місце в системі художньої освіти дошкільнят. Навчати свою доньку або сина у хореографічній студії нині модно і престижно. Ідучи назустріч прагненням батьків, керівники дошкільних закладів відкривають нові хореографічні групи, які значно «помолодшали». Але педагоги-хореографи, батьки та адміністратори часто по-різному розуміють мету та форму проведення уроків танцю, а також їхнє значення у житті трирічних малюків, тому і виникають непорозуміння, а іноді й конфлікти. Причини непорозумінь В Україні наразі не існує цілісної методики викладання хореографії для дітей з 2,5 року (а саме в цьому віці їх починають залучати до танцювальних гуртків та студій). Творчо налаштовані педагоги змушені самотужки розробляти програми занять, використовуючи відомі форми хореографічної роботи з дітьми від 4-х років та розвивальні ігри для 2-3-річних малюків. На жаль, жоден вищий навчальний заклад не готує фахівців з хореографії для роботи з дітьми такого віку. Тому кваліфіковані вчителі-хореографи не обізнані зі спе­цифікою навчання малюків, а фахівці з дошкільного ви­ховання не мають достатньої хореографічної підготовки. Отже, тим, хто присвятив себе навчанню дітей хореографічного мистецтва, доводиться здобувати не­обхідні знання та вміння вже в процесі роботи. Відтак кожен педагог будує навчально-виховний процес на власний розсуд, спираючись, передусім, на особистий досвід. Іноді батьки не розуміють вікових психофізіологічних особливостей своєї доньки або сина, а також характеру впливу уроків танцю на дитячу особистість. Налаштовані на швидке отримання зовнішнього результату, на ранню хореографічну спеціалізацію, батьки ігнорують поступові внутрішні зміни індивідуальності малюка, які привносять заняття хореографією. Мета хореографічного виховання малюків Існує думка: чим раніше розпочати формування фізичних умінь, потрібних для мистецтва хореографії, тим більшого успіху буде досягнуто. Чимало викладачів, зважаючи на таку ідею, заради творчої самореалізації або високої оцінки з боку керівництва та батьків ставлять за мету створення танців для показових виступів. Вихованці для таких спеціалістів є лише своєрідним матеріалом (як фарби для художників), а уроки цих педагогів передбачають вивчення складних для малят рухів і отримання дітьми фізичного та нервового навантаження. Чи отримує дитина задоволення від таких занять? Чи покращується її здоров'я, чи розвиваються творчі здібності у той час, коли її змушують виконувати непосильні завдання? Звісно ж, ні. Адже здоров'я дитини залежить від фізичного та емоційного комфорту. Тому не варто добиватися швидкого зовнішнього результату за будь-яку ціну. Пам'ятаймо: головне — не нашкодити здоров'ю малюка. Уроки танцю суттєво впливають на формування індивідуальності малюка, спричинюють її глибокі внутрішні зміни. Щоб найповніше застосувати різноманітні розвивальні можливості хореографічного заняття, слід пам'ятати, що уроки танцю — це, передусім, уроки мистецтва, яке є могутнім чинником становлення емоційно-особистісного життя людини. На жаль, чимало дорослих вважають танець лише своєрідною гімнастикою. Між тим, виховання емоційності, духовності — найважливіший аспект хореографічних занять. Отже, метою хореографічного виховання 2,5-3-річних малюків є їхній фізичний, психічний та духовний розвиток, а центром розвивального процесу є сама дитина, її внутрішній світ, її здоров’я.

20.10.2014.Музикотерапія в дитячому садочку

 

       Важко переоцінити вплив музики на людину. Це живе невичерпне джерело натхнення. Музика може надати насолоду, але також одночасно може викликати сильне душевне переживання, збудити до роздумів, відкрити невідомий світ фантазій. 

       Невичерпні можливості музики впливають на внутрішній світ дитини, особливо виділяють методику музикотерапії з ряду інших терапевтичних методик.

       На сучасному етапі музична терапія далеко просунулася в дослідженні впливу музичного досвіду на розвиток особистості. Відповідь на запитання, чому музика настільки сильно торкається глибин нашої різноманітної особистості, потрібно шукати в минулому, коли ми ще були в материнській утробі й відчували музику ритму материнського серця, музику її тіла, музику її подиху й голосу. Жінка, яка носить у собі майбутнє життя, сама своїм духовним "баченням" ніби наносить "візерунки" на матрицю постнатального життя своєї дитини. Так мудра природа підготовлює дитину до сприйняття світу ще в утробі матері.

       Багато досліджень довели, що музика посилює обмін речовин, посилює або зменшує м'язову енергію, змінює дихання, змінює кров'яний тиск, дає фізичну основу для емоцій. Дітям музикотерапія допомагає збагатити знання про навколишній світ, прищепити любов до музики, навчити слухати й розуміти, як і про що розповідає музика. Для того щоб музикотерапія позитивно вплинула на розвиток і виховання малят, необхідно враховувати особливості дітей.

      "Музика, як будь-яке мистецтво, допомагає дітям пізнавати світ, виховує дітей", - так визначив роль музики у формуванні особистості композитор Дмитро Кабалевський. У процесі музичних занять відкриваються широкі можливості для всебічного розвитку дітей. Емоційна сила музики, зміст пісень, що слухають і виконують діти, сприяють формуванню основ морально-естетичних якостей.

15.09.14. Консультація для батьків "ГІГІЄНА ТА ОХОРОНА ДИТЯЧОГО ГОЛОСУ"

Спів - основ

Для слабкозорих
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Час сайта
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz